کد خبر : 30568
دیدگاه‌ها برای دانشگاه حکیم سبزواری ۳۲ قرارداد پژوهشی با بخش صنعت امضا کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 18:29
-

دانشگاه حکیم سبزواری ۳۲ قرارداد پژوهشی با بخش صنعت امضا کرد

امضا ۳۲ قرارداد پژوهشی با بخش صنعت توسط دانشگاه حکیم سبزواری

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این دانشگاه با هدف رفع نیازهای علمی و صنعتی ۳۲ قرارداد پژوهشی به ارزش ۳۱ میلیارد و ۱۴۱میلیون ریال از ابتدای سال‌جاری با بخش صنعت امضا کرده است.

دکتر عباس احسانی سرشت افزود: عمده قراردادهای این دانشگاه با بخش صنعت مرتبط با سازمان امور اراضی کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان شمال، شرکت ماشین‌های الکتریکی ‘جمکو’ شهرستان جوین، سیمان لار سبزوار و چند شرکت دیگر بوده است.

وی یادآور شد: یکی از انواع خدماتی که مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه انجام می‌دهد، پیگیری، کنترل و تسهیل امور مربوط به طرح‌های پژوهشی بنیادی و کاربردی پژوهشگران با هدف کمک به پیشبرد مرزهای دانش و حل مسائل اساسی کشور در شاخه‌های مختلف علوم و صنایع است.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری ۱۹ عضو هیئت علمی این دانشگاه به منظور انجام فرصت مطالعاتی خود به شکل نیمه وقت و تمام وقت و مطابق شیوه نامه فرصت مطالعاتی اعضا هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی در بخش جامعه و صنعت اعزام شده‌اند.

دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.