کد خبر : 9186
دیدگاه‌ها برای دیدار سربازرس اداره کل بازرسی استان با مسئولان شهری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 - 18:47
-

دیدار سربازرس اداره کل بازرسی استان با مسئولان شهری سبزوار

سبزواریان: در یک دیدار دوساعته و دوستانه و از پیش تعیین شده، سربازرس سیاسی- قضایی اداره کل بازرسی استان خراسان رضوی با مسئولان شهرداری سبزوار دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزور، در این دیدار آقای سلیمانی در جمع اعضای شورای راهبردی شهرداری سبزوار در محل سالن جلسات حضور یافت و گفت: سبزوار

bazras-qazayi-soleimaniسبزواریان: در یک دیدار دوساعته و دوستانه و از پیش تعیین شده، سربازرس سیاسی- قضایی اداره کل بازرسی استان خراسان رضوی با مسئولان شهرداری سبزوار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزور، در این دیدار آقای سلیمانی در جمع اعضای شورای راهبردی شهرداری سبزوار در محل سالن جلسات حضور یافت و گفت: سبزوار یکی از بزرگترین شهرهای استان خراسان رضوی است که بنده برای آشنایی بیشتر با مسائل شهر و شهرداری، تشریح برنامه ها و وظایف سازمان بازرسی و تعامل فی مابین با شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری سبزوار در جهت کاهش شکایات مردمی و افزایش رضایت مردم به این خطه سفر کرده ام.

دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار نیز ضمن تقدیر از حضور آقای سلیمانی و هیئت همراه ، جلسه مذکور را به مثابه یکی از کارگاه های آموزشی مفید و موثر دانست و از مجموعه مدیران شهرداری خواست تا ملاحظات مورد نظر سازمان بازرسی را نصب العین خویش قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.