کد خبر : 7405
دیدگاه‌ها برای مراسم تجلیل از دختران منتخب قرآن و معارف اسلامی آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 22:13
-

مراسم تجلیل از دختران منتخب قرآن و معارف اسلامی آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد

سبزواریان: کارشناس مسؤول نماز، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: مراسم تجلیل از منتخبین قرآن و معارف اسلامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول ودوم برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ حسین رجبی بابیان این خبر افزود: همزمان با ایام تولد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) طی مراسمی از

qoran-dokhtaran01سبزواریان: کارشناس مسؤول نماز، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: مراسم تجلیل از منتخبین قرآن و معارف اسلامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول ودوم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ حسین رجبی بابیان این خبر افزود: همزمان با ایام تولد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) طی مراسمی از دانش آموزان دختر که در رشته های احکام، انشای نماز، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، قرائت و حفظ قرآن کریم در مرحله شهرستانی مقام اول تا سوم را به دست آورده بودند با حضور معاونت هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش در محل تالار فرهنگیان تجلیل شد.

وی خاطر نشان کرد: به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار برای تعداد ۳۹۳دانش آموز برتر این مسابقات کارت هدیه تهیه شد که به همراه لوح تقدیر به دانش آموزان اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.