کد خبر : 30910
دیدگاه‌ها برای رییس سازمان اورژانس کشور:رعایت قوانین مهمترین عامل بازدارنده حوادث ترافیکی است بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردین 1401 - 14:14
-

رییس سازمان اورژانس کشور:رعایت قوانین مهمترین عامل بازدارنده حوادث ترافیکی است

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: نیروهای اورژانس در آمادگی کامل هستند اما پای‌بندی به رعایت قوانین، مهمترین عامل بازدارنده از حوادث ترافیکی است. جعفر میعادفر در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اورژانس جاده ای سبزوار افزود: در استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استان‌هایی که میزبان تعداد زیادی از زائران و مسافران نورزوی است هماهنگی

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: نیروهای اورژانس در آمادگی کامل هستند اما پای‌بندی به رعایت قوانین، مهمترین عامل بازدارنده از حوادث ترافیکی است.

جعفر میعادفر در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اورژانس جاده ای سبزوار افزود: در استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استان‌هایی که میزبان تعداد زیادی از زائران و مسافران نورزوی است هماهنگی بین بخشی خوبی بین دستگاه‌های خدمات رسان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با پای‌بندی به رعایت قوانین حجم حوادث ترافیکی نسبت به سنوات گذشته کاهش داشته که باید رعایت قوانین در همه نقاط کشور نهادینه شود.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: ۳۰۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵ در قالب ۳۰ پایگاه اورژانس در این دانشگاه آماده‌ خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی هستند.

دکتر عباس کافی افزود: این نیروهای اورژانس با استفاده از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک ایستگاه سلامت مستقر در پلیس راه در طرح نوروزی فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی غرب خراسان رضوی، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.