کد خبر : 30905
دیدگاه‌ها برای سوانح رانندگی در غرب خراسان رضوی ۴۷ مصدوم داشت بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردین 1401 - 19:29
-

سوانح رانندگی در غرب خراسان رضوی ۴۷ مصدوم داشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۹ حادثه واژگونی و برخورد خودروها از روز گذشته تاکنون در جاده‌های غرب خراسان رضوی ۴۷ مصدوم داشت. عباس کافی افزود: ۶ مورد این حوادث مربوط به واژگونی خودروهای پژو، پراید، ال ۹۰  و خودروی سمند در جاده‌های سبزوار- خوشاب، سبزوار- شاهرود و

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۹ حادثه واژگونی و برخورد خودروها از روز گذشته تاکنون در جاده‌های غرب خراسان رضوی ۴۷ مصدوم داشت.

عباس کافی افزود: ۶ مورد این حوادث مربوط به واژگونی خودروهای پژو، پراید، ال ۹۰  و خودروی سمند در جاده‌های سبزوار- خوشاب، سبزوار- شاهرود و سبزوار- جوین رخ داده است.

وی اظهار داشت: همچنین سه مورد دیگر این حوادث برخورد خودروی چانگان با پراید و دو برخورد جداگانه سمند و پراید در جاده سبزوار به نیشابور و سبزوار- شاهرود بوده است.

کافی گفت: مصدومان این حوادث پس از ارائه خدمات اولیه، با ۱۸ دستگاه آمبولانس اورژانس و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل شدند.

سازمان اورژانس ۱۱۵ با مشارکت ۳۰۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی در راستای امدادرسانی به مصدومان و بیماران در ۳۰ پایگاه شهری و جادهای اورژانس در طرح نوروزی شرکت دارند.

نیروهای امدادرسان سبزوار با استفاده از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو ایستگاه سلامت در تمام مدت اجرای طرح یاد شده در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.