کد خبر : 30599
دیدگاه‌ها برای صندوق کارآفرینی امید سبزوار ۸۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 11:06
-

صندوق کارآفرینی امید سبزوار ۸۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کرد

ایجاد ۸۰۰ فرصت شغلی جدید توسط صندوق کارآفرینی امید

 رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: این صندوق با پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۱۷ طرح،۸۰۰ فرصت شغلی جدید در این شهرستان از ابتدای امسال ایجاد کرده است.

قاسم کیقبادی در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان افزود: تسهیلات این صندوق با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های تولید، صنعت، کشاورزی و خدمات و در رشته‌های صنایع چوب و مبلمان، پوشاک، قالیبافی، شیرینی خانگی، گیاهان دارویی و بومگردی و گردشگری به متقاضیان پرداخت شده است.  

وی ادامه داد: به نمایندگی از ۲۱۷ طرح اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید، ۲ طرح سرمایه‌گذاری شاخص یعنی مجتمع بین راهی سربداران و اقامتگاه بومگردی نارگل گودآسیاب سبزوار که از این صندوق تسهیلات دریافت کرده بودند در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید.

رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: این صندوق در مجموع با هدف اشتغال پایدار به ویژه در مناطق روستایی، طی چهار سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کسب و کار به بیش از ۹۰۰ طرح پرداخت کرده است.

کیقبادی ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان خُرد را از اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید اعلام و بیان کرد: تسهیلات این صندوق با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید همچنین با مشارکت واحدهای تولیدی علاوه بر توسعه کسب وکارها از ظرفیت‌های ایجاد شده برای تثبیت اشتغال حمایت می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.