کد خبر : 5026
دیدگاه‌ها برای اجرای طرح سفیران آسمانی با حضور در مناطق عشایری بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 - 22:08
-

اجرای طرح سفیران آسمانی با حضور در مناطق عشایری

سبزواریان: معاونت های آموزش ابتدایی و پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار با اجرای طرحی هماهنگ با عنوان سفیران آسمانی و مبلغان دینی از مناطق عشایری سبزوار بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ این طرح که به مناسبت ایام هفته ی وحدت برگزار شد، معاونین و کارشناسان

edu-ashayer01سبزواریان: معاونت های آموزش ابتدایی و پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار با اجرای طرحی هماهنگ با عنوان سفیران آسمانی و مبلغان دینی از مناطق عشایری سبزوار بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ این طرح که به مناسبت ایام هفته ی وحدت برگزار شد، معاونین و کارشناسان اداری این مدیریت با حضور در مناطق چاه تلخ، شند و چاه شند ضمن بازدید از مدارس این روستاها ایام هفته ی وحدت را تبریک گفتند.

در این مراسم علاوه بر اهدای هدایایی به دانش آموزان، هدایایی نیز از جمله قرآن و مفاتیح الجنان به مراکز مذهبی این مناطق اهدا شد. برپایه ی این خبر طرح موضوعاتی از قبیل ظهور اسلام به عنوان کامل ترین و آخرین دین و وجود با برکت پیامبر اسلام(ص) به عنوان آخرین پیامبر الهی –  لزوم وحدت بین مسلمانان و اقشار مختلف مردم ومسؤولین انجام شد.

در این بازدید آموزش صحیح وضو و نماز مولودی خوانی در جمع مسؤولین و اولیا و دانش آموزان آموزشگاه عشایری جهاد چاه شند توسط محمد کاهانی کارشناس فرهنگی  هنری انجام شد.

در ادامه ی این بازدید، اهدای جوایز نقدی و کتب داستانی و لوازم التحریر از طرف معاونت محترم پرورشی به کلیه ی دانش آموزان عشایری و اهدای مفاتیح الجنان به مدارس عشایری و اولیای دانش آموزان انجام شد.

همچنین  با هدف ترویج فرهنگ دینی اسلامی در مناطق عشایری و  تجهیز کتابخانه های کلاسی  با اهدای ۵۰۰جلد کتاب از طرف معاونت محترم پرورشی و تجهیز فوری کتابخانه ی  آموزشگاه های عشایری جهاد چاه شند و  شهید احمدی چاه تلخ با اهدای ۵۰کتاب به هر آموزشگاه انجام شد.

در این مراسم، حجت الاسلام صادقی نیز با اجرای مولودی خوانی و سخنرانی ایام هفته ی وحدت را گرامی داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.