کد خبر : 30563
دیدگاه‌ها برای طرح گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان شِشتَمَد خراسان رضوی به ثمر نشست بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 13:29
-

طرح گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان شِشتَمَد خراسان رضوی به ثمر نشست

 فرماندار ششتمد گفت: طرح گازرسانی به ۱۰ روستای این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی همزمان با ایام دهه مبارک فجر، به بهره‌برداری رسید. محمد کلاته با بیان این مطلب گفت: برای گازرسانی به ۱۰ روستای بخش شامکان شهرستان ششتمد ۱۳۵ میلیارد ریال هزینه شده و  هزار و  ۷۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره

 فرماندار ششتمد گفت: طرح گازرسانی به ۱۰ روستای این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی همزمان با ایام دهه مبارک فجر، به بهره‌برداری رسید.

محمد کلاته با بیان این مطلب گفت: برای گازرسانی به ۱۰ روستای بخش شامکان شهرستان ششتمد ۱۳۵ میلیارد ریال هزینه شده و  هزار و  ۷۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند شده‌اند.

وی با اشاره به نهضت گازرسانی به مناطق روستای طی سال‌های گذشته تصریح کرد: هم اینک گازرسانی به بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان ششتمد محقق شده و پیگیری‌ها برای گازرسانی به چهار روستا باقی مانده نیز ادامه دارد.

فرماندار ششتمد گفت: در دهه مبارک فجر ۸۰۰ میلیارد ریال برای ۴۰ طرح‌ به ثمر نشسته این شهرستان در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و تولیدی سرمایه‌گذاری شد.

کلاته افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف کشاورزی، کمیته امداد، بهزیستی، دهیاری‌ها، مخابرات و خدمات شهری و روستایی به بهره برداری رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.