کد خبر : 30586
دیدگاه‌ها برای فرماندار جدید سبزوار معرفی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 14:12
-

فرماندار جدید سبزوار معرفی شد

معرفی فرماندار جدید سبزوار

حسین ابراهیمی کردیانی در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سبزوار معرفی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان سبزوار با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: ملت ایران با پیروزی انقلاب، نظام جمهوری اسلامی بر مبنای حکومت مطلقه ولایت فقیه را پذیرفتند.

سید هادی طباطبایی افزود: انقلاب اسلامی با خون شهدا و ایثارگری رزمندگان به پیروزی رسید و همچنان به مسیر با عزت خود ادامه می‌دهد و ما به عنوان وارث این نظام باید در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: دولتمردان نظام جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم با شعار خدمتگزاری، فسادستیزی، عدالت محوری و کار جهادی و روحیه انقلابی پای کار آمده‌اند.  

او اضافه کرد: پس از  تغییرات در فضای سیاسی کشور و روی کار آمدن دولت سیزدهم، استانداری خراسان رضوی تلاش دارد بر اساس شاخصه‌ها و محورهای مورد توجه دولت، مدیران و مسئولانی در شان نظام جمهوری اسلامی البته با مشورت ائمه جمعه، نخبگان و صاحب نظران انتخاب کند.

در پایان این مراسم حسین ابراهیمی کردیانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سبزوار معرفی و از خدمات سید مجتبی علوی مقدم فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

از جمله سوابق حسین ابراهیمی کردیانی می‌توان به  فرمانداری شهرستان بجستان و خوشاب خراسان رضوی اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.