کد خبر : 30558
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: تبیین ویژگی های انقلاب اسلامی در دستور کار نهادها قرار گیرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 18:17
-

فرماندار سبزوار: تبیین ویژگی های انقلاب اسلامی در دستور کار نهادها قرار گیرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: در شرایطی که دشمن، جنگ ترکیبی اقتصادی و رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی راه انداخته، باید تبیین ویژگی‌های انقلاب اسلامی در دستور کار همه نهادها قرار گیرد. حسین ابراهیمی کردیانی در جمع مردم بخش روداب سبزوار افزود: به برکت انقلاب اسلامی خدمات فراوان در عرصه‌های مختلف به

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: در شرایطی که دشمن، جنگ ترکیبی اقتصادی و رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی راه انداخته، باید تبیین ویژگی‌های انقلاب اسلامی در دستور کار همه نهادها قرار گیرد.

حسین ابراهیمی کردیانی در جمع مردم بخش روداب سبزوار افزود: به برکت انقلاب اسلامی خدمات فراوان در عرصه‌های مختلف به مردم ارائه شده که تبیین این دستاوردها به نسل جوان تکلیفی بر دوش مسئولان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در چله دوم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب چراغ و نقشه راه همه ارکان نظام است.

فرماندار ویژه  سبزوار گفت: در شرایط کنونی باید با همدلی و انسجام بیشتر همراه با تفکر بسیجی، کار جهادی و روحیه انقلابی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی همچون دوران دفاع مقدس و تکیه بر توان داخلی بر مشکلات غلبه نماییم.

وی افزود: عامل ماندگاری انقلاب اسلامی با وجود توطئه مداوم دشمنان، نعمت ولایت فقیه، خون شهدای والامقام و حضور مردم در صحنه‌های مختلف بوده است.

ابراهیمی کردیانی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سبزوار ادامه داد: با کمک مجموعه دستگاه‌های اداری و اجرایی، علما و نخبگان تلاش می‌کنیم  ظرفیت‌های بالقوه شهرستان تبدیل به فعل شده و ظرفیت‌های بالفعل نیز در سایه همدلی در جهت خدمتگزاری به مردم مضاعف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.