کد خبر : 30902
دیدگاه‌ها برای مسابقه اسب‌دوانی شرق کشور در جوین خراسان رضوی برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 13:29
-

مسابقه اسب‌دوانی شرق کشور در جوین خراسان رضوی برگزار شد

 رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: مسابقه اسب دوانی منطقه‌ای شرق کشور با رقابت ۴۳ اسب در پیست اسب دوانی شهر حُکم آباد جوین خراسان رضوی برگزار شد. هاشم یزدی افزود: در این مسابقات سوارکارانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان و گلستان حضور داشتند که در بخش‌های محلی و ترکمن

 رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: مسابقه اسب دوانی منطقه‌ای شرق کشور با رقابت ۴۳ اسب در پیست اسب دوانی شهر حُکم آباد جوین خراسان رضوی برگزار شد.

هاشم یزدی افزود: در این مسابقات سوارکارانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان و گلستان حضور داشتند که در بخش‌های محلی و ترکمن و در دو رشته تاخت و یورتمه با هم رقابت کردند.

وی اضافه کرد: در مسابقات تاخت و در کلاس ترکمن با مسافت هزار و ۲۰۰ متر محمدمرادی و علی اکبر کلاته عربی و در کلاس محلی با مسافت هزار متر ابوالفضل شمس آبادی و قدرت الله عباس‌ آبادی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: همچنین در رشته یورتمه در مسافت هزار متر نیز محمد فتح آبادی، علی اکبر کلاته عربی و محمد فتح آبادی با اسب‌هایی با نژادهای ترکمن و محلی به ترتیب عناوین اول تا سوم این مسابقات را به دست آوردند و به نفرات برتر حکم قهرمانی اهدا شد.

یزدی افزود: هزار و ۲۰۰ ورزشکار در ۲۲ هیئت ورزشی در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی شهرستان جوین فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.