کد خبر : 30617
دیدگاه‌ها برای مشکل قطعی گاز کارخانه فولاد جوین خراسان رضوی رفع شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 13:53
-

مشکل قطعی گاز کارخانه فولاد جوین خراسان رضوی رفع شد

فرماندار جوین گفت: با هماهنگی شرکت گاز استان، مشکل قطعی گاز کارخانه پارس‌فولاد این شهرستان خراسان رضوی برطرف شد که به‌زودی فرایند تولید این واحد صنعتی از سرگرفته می‌شود. علی سامقانی افزود: بر مبنای تفاهم نامه‌ای که برخی صنایع و واحدهای تولیدی با شرکت گاز دارند، گاز آن‌ها در برخی ماه‌های سرد سال به منظور

فرماندار جوین گفت: با هماهنگی شرکت گاز استان، مشکل قطعی گاز کارخانه پارس‌فولاد این شهرستان خراسان رضوی برطرف شد که به‌زودی فرایند تولید این واحد صنعتی از سرگرفته می‌شود.

علی سامقانی افزود: بر مبنای تفاهم نامه‌ای که برخی صنایع و واحدهای تولیدی با شرکت گاز دارند، گاز آن‌ها در برخی ماه‌های سرد سال به منظور تامین گاز حوزه شهری و بخش خانگی، قطع می‌شود.

وی اظهار داشت: در این راستا، فرایند تولید این واحد صنعتی شهرستان جوین بر اثر قطعی گاز دچار وقفه شده بود، که با پیگیری صورت گرفته این مشکل برطرف شد.

فرماندار جوین گفت: این کارخانه حتی داوطلبانه و مدتی زودتر از موعد اقدام به قطع گاز خود کرده بود.

شهرستان جوین با بهره مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی به شمار می‌رود و کارخانه پارس فولاد سبزوار، مستقر در جوین یکی از طرح‌های بزرگ فولادی کشور است که سالانه افزون بر ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.