کد خبر : 30808
دیدگاه‌ها برای نهضت تبیین در حوزه دفاع مقدس امری همگانی و ضروری است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 12:29
-

نهضت تبیین در حوزه دفاع مقدس امری همگانی و ضروری است

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دوران دفاع مقدس دستاورهای فراوانی داشته که باید تبیین آن ارزش‌ها به نسل جوان برای مقابله با تحریف صورت گیرد و نهضت تبیین و شناساندن پیام‌ها در حوزه دفاع مقدس امری همگانی و ضروری است. سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در دیدار با

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دوران دفاع مقدس دستاورهای فراوانی داشته که باید تبیین آن ارزش‌ها به نسل جوان برای مقابله با تحریف صورت گیرد و نهضت تبیین و شناساندن پیام‌ها در حوزه دفاع مقدس امری همگانی و ضروری است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در دیدار با مسئولان شهرستان سبزوار افزود: در تمامی شهرهای خراسان رضوی دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شکل گرفته و با همکاری دستگاه‌ها و مردم گام‌های موثری در راستایی تبیین و شناساندن پیام دفاع مقدس انجام شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار نیز گفت: در دولت ارزشی سیزدهم به موضوع توجه به حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس توجه ویژه‌ای شده است.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: به یقین اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی به موضوع حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سبب می‌شود که در وظایف ذاتی و امور دیگر خود نیر موفق عمل کنند.

وی با اشاره به نهضت تبیین افزود: دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید به منزله پایگاه و کانونی برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی عمل کنند همچنین در این حوزه نباید از نقش دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و نسل جوان غافل شد و باید با برنامه‌ریزی‌های لازم این حرکت در مراکز علمی و بدنه اجتماعی شکل گیرد.

او ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی به مقابله با نظام جمهوری اسلامی برآمدند اما این مسیر رو به تعالی متوقف نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: عمیق ریشه‌های نظام جمهوری اسلامی در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مشخص شد که  خیر و برکت این شهادت و بیمه دوباره نظام در شکل‌گیری جریان پس از شهادت خود نیازمند تبیین است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.