کد خبر : 30979
دیدگاه‌ها برای نوروز پرکار برای اورژانس سبزوار/ ۲ هزار ماموریت امدادرسانی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 17:35
-

نوروز پرکار برای اورژانس سبزوار/ ۲ هزار ماموریت امدادرسانی شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار گفت: اورژانس ۱۱۵ سبزوار در قالب طرح امداد نوروزی ۲ هزار و ۲۷۰ ماموریت را در غرب خراسان رضوی امدادرسانی کرد. دکتر عباس کافی افزود: طرح سلامت نوروزی اورژانس ۱۱۵ سبزوار از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۴ فروردین ماه امسال برگزار شد که در این

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار گفت: اورژانس ۱۱۵ سبزوار در قالب طرح امداد نوروزی ۲ هزار و ۲۷۰ ماموریت را در غرب خراسان رضوی امدادرسانی کرد.

دکتر عباس کافی افزود: طرح سلامت نوروزی اورژانس ۱۱۵ سبزوار از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۴ فروردین ماه امسال برگزار شد که در این مدت به ۲ هزار و ۵۳۰ حادثه دیده خدمات درمانی اورژانسی ارائه شد که ۷۰۵ نفر از آنان مربوط به مصدومان حوادث ترافیکی بوده است. 

وی اظهار داشت: همچنین تیم عملیاتی اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی نیز طی این مدت ۱۰ سورتی پرواز انجام داده است که بدین طریق ۲۰ مصدوم حوادث ترافیکی و بیماران اورژانسی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دکتر کافی افزود: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی غرب خراسان رضوی، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: به منظور خدمات رسانی مطلوب به حادثه دیدگان انواع حوادث و سوانح احتمالی در ایام تعطیلات نوروزی نیز، ستاد بحران اورژانس در مرکز کنترل و فرماندهی عملیات بحران این مرکز تشکیل شده بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌ پزشکی سبزوار گفت: اورژانس این دانشگاه با مشارکت ۳۰۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی در راستای امدادرسانی به مصدومان و بیماران در ۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای طرح نوروزی شرکت داشت.

کافی افزود: نیروهای امدادرسان سبزوار با استفاده از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ ایستگاه سلامت در تمام مدت اجرای طرح یاد شده در آماده‌باش کامل قرار داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.