کد خبر : 30937
دیدگاه‌ها برای وزیر جهاد کشاورزی: دولت در پایداری امنیت غذایی اقدامات موثری انجام داد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 16:33
-

وزیر جهاد کشاورزی: دولت در پایداری امنیت غذایی اقدامات موثری انجام داد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت سیزدهم در پایداری امنیت غذایی برای همه آحاد جامعه اقدامات موثری انجام داده است تا سفره مردم از نوسان‌های گذشته دور بماند. سیدجواد ساداتی‌نژاد روز پنجشنبه در حاشیه شورای اداری شهرستان ششتمد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رئیس جمهوری بر معیشت مردم و حمایت از اقشار محروم تاکید

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت سیزدهم در پایداری امنیت غذایی برای همه آحاد جامعه اقدامات موثری انجام داده است تا سفره مردم از نوسان‌های گذشته دور بماند.

سیدجواد ساداتی‌نژاد روز پنجشنبه در حاشیه شورای اداری شهرستان ششتمد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رئیس جمهوری بر معیشت مردم و حمایت از اقشار محروم تاکید فراوانی دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه تنظیم بازار، دولت تامین کالاهای کشاورزی را به جهاد کشاورزی سپرده است، اظهار داشت: اکنون در مقایسه با سال ۱۳۹۹، آرامش خوبی در بازار ایجاد شده و ایجاد صف طولانی برای دریافت برخی کالاها مشاهد نمی‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۱ تلاش خواهد شد با فرماندهی واحد در تولید، توزیع و نظارت هوشمند بر بازار، شرایط مطلوب‌تری در سطح کشور برقرار شود.

ساداتی‌نژاد در ادامه با اشاره به حمایت از کشاورزان افزود: صدور اسناد اراضی کشاورزی یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی است که با تصویب آن تحولی در حوزه کشاورزی رقم خواهد خورد.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی خراسان رضوی در بخش‌های مختلف به ویژه گیاهان دارویی با صدور اسناد کشاورزی، کشاورزان دارای هویت می‌شوند.

وزیر جهاد کشاورزی صبح روز پنجشنبه پس از بازدید از طرح‌های کشاورزی شهرستان جوین در نشست شورای اداری شهرستان‌های داورزن و سبزوار شرکت کرد.

وی در ادامه سفر خود به غرب خراسان رضوی عصر امروز وارد شهرستان ششتمد شد و از برخی طرح‌های کشاورزی منطقه بازدید کرد.

رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.