کد خبر : 30943
دیدگاه‌ها برای وزیر نیرو: مشکلات ارزی نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی داورزن بر طرف شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 15:29
-

وزیر نیرو: مشکلات ارزی نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی داورزن بر طرف شده است

وزیر نیرو گفت: مشکلات ارزی نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سربداران واقع در شهرستان داورزن به طور کامل بر طرف شده و موضوع تبدیل ریال به ارز آن در مرحله پیگیری است. به گزارش ایرنا، علی اکبر محرابیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی داورزن افزود: عملیات اجرایی این نیروگاه در داورزن طی سالهای

وزیر نیرو گفت: مشکلات ارزی نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سربداران واقع در شهرستان داورزن به طور کامل بر طرف شده و موضوع تبدیل ریال به ارز آن در مرحله پیگیری است.

به گزارش ایرنا، علی اکبر محرابیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی داورزن افزود: عملیات اجرایی این نیروگاه در داورزن طی سالهای گذشته پیشرفت اندکی داشته است.

وی ادامه داد: طی دو سه ماه گذشته اعتبارات خوبی به طرح نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی داورزن تزریق شده است که با پیگیری تلاش می شود مرحله نخست این نیروگاه به  بهره‌برداری برسد.

وزیر نیرو گفت: با آغاز به‌کار دولت سیزدهم  وزارت نیرو برنامه ساخت ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه‌های تجدیدپذیر را طی چهار سال تدوین کرد و این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سیکل ترکیبی داورزن، به عنوان بزرگترین طرح سرمایه‌گذاری در این شهرستان با هدف افزایش ظرفیت تولید برق و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی منطقه در حال ایجاد است.

این نیروگاه در بخش باشتین و در گستره ۴۰ هکتار به عنوان بزرگترین طرح سرمایه‌گذاری با هدف افزایش ظرفیت تولید برق و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی عملیاتی شده است و ایجاد آن بر پایه اولویت‌های وزارت نیرو برای تامین برق مورد نیاز منطقه و کشور، با هدف پایداری بخشی و تامین نیاز شبکه سراسری برق طراحی و اجرایی شده است که بر تسهیل و تسریع روند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان داورزن نیز مستقیم و غیرمستقیم تاثیر مثبت خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.