کد خبر : 30934
دیدگاه‌ها برای وزیر کار تصفیه‌خانه آب شرب سلطان‌آباد خراسان رضوی را افتتاح کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 18:10
-

وزیر کار تصفیه‌خانه آب شرب سلطان‌آباد خراسان رضوی را افتتاح کرد

طرح تصفیه‌خانه آب شرب شهر “سلطان‌آباد” مرکز شهرستان خوشاب در غرب استان خراسان رضوی روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه به بهره‌برداری رسید.  فرماندار خوشاب در حاشیه آیین بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهر سلطان آباد گفت: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی استان

طرح تصفیه‌خانه آب شرب شهر “سلطان‌آباد” مرکز شهرستان خوشاب در غرب استان خراسان رضوی روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه به بهره‌برداری رسید.

 فرماندار خوشاب در حاشیه آیین بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهر سلطان آباد گفت: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی استان هزینه شده است که با افتتاح آن آب شرب جمعیت هشت هزار و ۵۰۰ نفری شهر سلطان آباد زیر پوشش تصفیه قرار گرفته است.

محمود شم آبادی افزود: شروع این پروژه سال ۱۳۹۷ و اتمام آن در اسفند ۱۴۰۰ بوده است که برای منبع تامین آب این تصفیه خانه آب شرب ۲ حلقه چاه عمیق حفر شده است.

فرماندار خوشاب گفت: همچنین احداث سوله برای استقرار دستگاه تصفیه، خرید و نصب دستگاه آب شیرین کن، احداث مخزن ۱۰۰ مترمکعبی و اتاقک نگهبانی از اقدامات انجام شده برای اجرای تصفیه خانه آب شرب شهر سلطان آباد بوده است که با بهره برداری از این طرح کیفیت آب شرب شهر سلطان آباد بهبود خواهد یافت.

حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر پنجشنبه برای شرکت در آیین افتتاح تصفیه خانه آب شرب شهر سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب و بازدید از طرح های اشتغالزایی وارد این شهرستان خراسان رضوی شد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی همچنین صبح امروز به شهرستان‌های جغتای و جوین سفر کرده و پس از بازدید از شهرک‌های صنعتی این مناطق در دیدار با مردم این شهرستان‌ها از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیائت دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در خراسان رضوی امروز پنجشنبه نیز ادامه دارد.

شرکت آب و فاضلاب خوشاب چهار هزار مشترک شهری و  ۱۲ هزار مشترک روستایی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.