کد خبر : 30946
دیدگاه‌ها برای وزیر کار: مشکل برق شهرک‌ صنعتی جغتای برطرف می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 14:29
-

وزیر کار: مشکل برق شهرک‌ صنعتی جغتای برطرف می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با هدف رونق تولید و توسعه بخش صنایع، مشکل برق شهرک‌ صنعتی جغتای پیگیری و برطرف می‌شود. حجت‌الله عبدالملکی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهرستان جغتای افزود: یکی از موانع توسعه واحدهای صنعتی این شهرستان مشکل برق است که این مشکل با احداث پست فوق توزیع

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با هدف رونق تولید و توسعه بخش صنایع، مشکل برق شهرک‌ صنعتی جغتای پیگیری و برطرف می‌شود.

حجت‌الله عبدالملکی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهرستان جغتای افزود: یکی از موانع توسعه واحدهای صنعتی این شهرستان مشکل برق است که این مشکل با احداث پست فوق توزیع در این منطقه برطرف می‌شود.

وی همچنین در دیدار با تشکل‌های کارگری شهرستان جغتای اظهار داشت: ساخت یک سالن ورزشی ویژه کارگران به منظور ایجاد شور و نشاط در جامعه پیگیری می‌شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکلات کارگران کارخانه سیمان جوین که در محدوده شهرستان جغتای قرار دارد هم پیگیری و رفع می‌شود.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح  امروز پنجشنبه به جغتای سفر کرد و پس از حضور در گلزار شهدا و  ادای احترام به مقام شامخ آنها از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد و سپس در دیداری مردمی از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه سفر خود به غرب خراسان رضوی به شهرستان‌های جوین و خوشاب سفر می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.