کد خبر : 30555
دیدگاه‌ها برای چند طرح کشاورزی در شهرستان جغتای خراسان رضوی به بهره برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 18:00
-

چند طرح کشاورزی در شهرستان جغتای خراسان رضوی به بهره برداری رسید

مدیر جهاد کشاورزی جغتای گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، سه طرح کشاورزی با هزینه چهار میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید. محمد جواد ایزدیان در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها افزود: این طرح‌ها در حوزه آب و خاک و با هدف بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی اجرا شده

مدیر جهاد کشاورزی جغتای گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، سه طرح کشاورزی با هزینه چهار میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

محمد جواد ایزدیان در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها افزود: این طرح‌ها در حوزه آب و خاک و با هدف بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی اجرا شده اند.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل احیا و مرمت ۲ رشته قنات و یک طرح انتقال آب با لوله است که با پرداخت تسهیلات بلاعوض و مشارکت مالکان اجرا شده و از این طریق ۶۵ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

افزون بر ۵۴۸ هزار تن انواع محصولات زراعی، باغی و دامی سالانه در شهرستان جغتای تولید و از این طریق بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال درآمد عاید بهره برداران می شود.

جغتای با ۳۴ هزار هکتار عرصه زراعی و باغی یکی از مراکز اصلی خراسان رضوی در زمینه تولید محصولات اساسی و راهبردی کشاورزی از قبیل گندم، چغندرقند، ذرت، گردو، انگور، فلفل، زعفران و پسته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.