کد خبر : 3063
دیدگاه‌ها برای افزایش ۱۷ درصدی کشف مواد مخدر در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 12:08
-

افزایش ۱۷ درصدی کشف مواد مخدر در سبزوار

سبزواریان.کام: فرمانده انتظامی سبزوار از افزایش ۱۷ درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، قنبرعلی آزادواری صبح امروز در نخستین روز از هفته ناجا در مراسم صبحگاه مشترک که در محل فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال میزان جرائم سرقت در

kashf-mavad

عکس تزئینی است.

سبزواریان.کام: فرمانده انتظامی سبزوار از افزایش ۱۷ درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قنبرعلی آزادواری صبح امروز در نخستین روز از هفته ناجا در مراسم صبحگاه مشترک که در محل فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال میزان جرائم سرقت در شهرستان‌های همجوار سبزوار بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است، اظهار داشت: این در حالی است که میزان جرائم سرقت در سبزوار فقط دو درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال ۹۳ در مقایسه با شش ماهه نخست سال ۹۲ شاهد کاهش ۶۵ درصدی میزان تجاوزات به عنف در شهرستان هستیم، تصریح کرد: در این مدت دستگیری سارقان نیز تا ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال با تلاش عوامل مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان شاهد افزایش ۱۷ درصدی میزان کشف مواد مخدر بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در این مدت میزان دستگیری قاچاقچیان، سوداگران مرگ و فروشندگان خرد ۲۹ درصد افزایش یافته است.

آزادواری با اشاره به کشف ۵۰ درصدی میزان سلاح جنگی در شهرستان گفت: یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان کالای قاچاق در شهرستان کشف شده است.

وی با بیان اینکه در مدت شش ماهه گذشته در کل جرائم شاهد کاهشی پنج درصدی بوده‌ایم، یادآور شد: در این مدت با زحمات عوامل پلیس راهور شهرستان میزان تصادفات فوتی ۲۳ درصد، جرحی هشت درصد و در کل میزان تصادفات کاهش ۵۳ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی سبزوار در ارتباط با تصادفات برون شهری نیز گفت: متاسفانه به دلیل حجم ترددهای جاده‌ای در برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان شاهد افزایش چند درصدی بوده‌ایم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از پرسنل نمونه فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.