کد خبر : 30682
دیدگاه‌ها برای کلینیک درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار راه‌اندازی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 14:29
-

کلینیک درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار راه‌اندازی شد

راه‌اندازی کلینیک درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:پیرو ابلاغیه افزایش نرخ باروری و در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی، کلینیک ناباروری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار آماده خدمت رسانی به زوج‌های دچار مشکل ناباروری شده است.

دکتر علیرضا مسلم افزود: در راستای حمایت مالی از زوجین نابارور و بهبود کیفیت خدمات ناباروری، زوج‌های دارای شرایط، زیرپوشش خدمات سازمان‌های بیمه گر هم قرار می‌گیرند و خدمات درمان ناباروری تحت پوشش بیمه شامل ویزیت و پیگیری و پاراکلینیک و دارو و لوازم مصرفی و اقدامات تشخیصی و درمانی برای زوجین نابارور طبق تعریف ارائه شده است.

وی ادامه داد: روش آی. یو. آی به عنوان یکی از روش‌های کمک باروری در کلینیک ناباروری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تمامی زوج‌هایی که مشکل ناباروری دارند می‌توانند در روزهای شنبه و سه‌شنبه هر هفته در نوبت صبح برای دریافت مشاوره و اقدامات درمانی به کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مراجعه کنند.

مسلم افزود: در سال‌های گذشته زوج‌های دارای مشکل ناباوری غرب خراسان رضوی برای دریافت خدمات درمانی به مرکز استان و سایر استان‌ها مراجعه می‌کردند که با راه اندازی کلینیک ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.