کد خبر : 30784
دیدگاه‌ها برای ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان سبزوار در حال ساخت است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 9:05
-

۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان سبزوار در حال ساخت است

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی برای ساکنان محروم بخش روداب این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی از ۲ سال پیش با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال ساخت است. محمد داورزنی افزود: امسال تاکنون برای ساخت این تعداد واحد مسکونی متعلق به اقشار محروم و نیازمند ۱۳۷ میلیارد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی برای ساکنان محروم بخش روداب این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی از ۲ سال پیش با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال ساخت است.

محمد داورزنی افزود: امسال تاکنون برای ساخت این تعداد واحد مسکونی متعلق به اقشار محروم و نیازمند ۱۳۷ میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی ادامه داد: ۳۷ میلیارد ریال از این مبلغ، کمک بلاعوض کمیته امداد و بنیاد مستضعفان و ۱۰۰ میلیارد ریال آن وام بنیاد مسکن سبزوار است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: همچنین برای ساخت ۱۳ واحد مسکونی دیگر در این منطقه از سوی سپاه پاسداران این شهرستان مبلغ ۵۲۰ میلبون ریال به طور بلاعوض و ۱۳ میلیارد ریال وام اختصاص یافته است.

داورزنی افزود: ساخت چهار واحد مسکونی برای ایتام نیز با هزینه چهار میلیارد ریال کمک بلاعوض و وام در سبزوار صورت گرفته است. 

وی ادامه داد:حدود هزار خانواده زیرپوشش کمیته امداد در سبزوار فاقد مسکن هستند یا منازل آنها به مقاوم‌سازی نیاز دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.