کد خبر : 30798
دیدگاه‌ها برای ۱۶۰۰ نهال به یاد شهدای غرب خراسان رضوی در سبزوار کاشته شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 13:22
-

۱۶۰۰ نهال به یاد شهدای غرب خراسان رضوی در سبزوار کاشته شد

هزار و ۶۰۰ اصله نهال همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به یاد شهدای شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در شهر سبزوار کاشته شد. شهردار سبزوار در حاشیه این مراسم درختکاری گفت: این نهال‌ها شامل انواعی چون شاه توت، کاج و زیتون می‌شود که با عنوان “نهال ایثار” و به

هزار و ۶۰۰ اصله نهال همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به یاد شهدای شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در شهر سبزوار کاشته شد.

شهردار سبزوار در حاشیه این مراسم درختکاری گفت: این نهال‌ها شامل انواعی چون شاه توت، کاج و زیتون می‌شود که با عنوان “نهال ایثار” و به یاد شهدای والامقام دیار سربداران در مسیر بقعه متبرکه پیرحاجات این شهر کاشته شد.  

موسی رجب زاده افزود: کاشت هزار و ۶۰۰ نهال در ارتباط با کنگره ملی شهدای سبزوار است که در سال ۹۸ نیز این تعداد نهال به نام هر شهید در مسیر بزرگراه ابرایشم تا میدان خلیج فارس این شهر کاشته شد.  

وی ادامه داد: کاشت نهال به نام شهدا با همکاری سپاه پاسداران، شهرداری، سازمان  فضای سبز و شورای شهر سبزوار یکی از برنامه‌های مقدماتی کنگره ملی شهدای سبزوار است.

شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن ، خوشاب و ششتمد هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.