کد خبر : 30940
دیدگاه‌ها برای ۲۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی خراسان رضوی در نظر گرفته شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 16:59
-

۲۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی خراسان رضوی در نظر گرفته شد

 وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بخش کشاورزی خراسان رضوی در نظر گرفته شده است. سیدجواد ساداتی‌نژاد روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار، افزود: یکی از محورهای تحقق شعار  تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بخش کشاورزی است. وی با

 وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بخش کشاورزی خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

سیدجواد ساداتی‌نژاد روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار، افزود: یکی از محورهای تحقق شعار  تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع فرآوری ارزش افزوده ایجاد می‌کند، اظهار داشت: از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت می‌شود که پای کار آیند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ارتقای زیرساخت شهرک‌های کشاورزی نقش مهمی در تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین دارد، گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال در این راستا از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری برای خراسان رضوی دیده شده است.

وی افزود: خراسان رضوی یکی از قطب‌های تولیدی گیاهان دارویی کشور است، لذا توسعه کشت این گیاهان در کنار توجه به زنجیرهای تولید با ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان پیگیری می‌شود.

ساداتی‌نژاد افزود: با توجه به  اقلیم نیمه خشک در خراسان رضوی و اهمیت مرمت و بهسازی قنوات در تامین پایدار منابع آب بخش کشاورزی، حدود چهار هزار میلیارد ریال اعتبار و در حوزه بیابان زدایی و کنترل سیلاب با هدف تقویت منابع آب زیرزمینی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.  

سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر کشاورزی صبح  امروز، پنجشنبه پس از بازدید از طرحهای بخش کشاورزی جوین در نشست شورای اداری شهرستانهای داورزن و سبزوار شرکت کرد.

 وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر خود به غرب خراسان رضوی  عصر امروز به شهرستان ششتمد سفر می‌کند.

این شهرستان قطب تولید محصولات زیره، پنپه، جو و گندم در خراسان رضوی است. سالانه حدود ۱۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در سبزوار تولید می‌شود.

رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.