کد خبر : 30733
دیدگاه‌ها برای ۲۳۸ گروه جهادی محرومیت‌زدایی در سبزوار فعالیت دارند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 - 10:41
-

۲۳۸ گروه جهادی محرومیت‌زدایی در سبزوار فعالیت دارند

فعالیت ۲۳۸ گروه جهادی محرومیت‌زدایی در سبزوار

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: هم‌اکنون ۲۳۸ گروه جهادی توانمند با تخصص‌های مختلف به منظور رفع محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی در سطح این شهرستان فعالیت دارند.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: عمده فعالیت این گروه‌های جهادی در قالب محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح‌های سازندگی و امور فرهنگی و اجتماعی در مناطق روستایی و حاشیه شهر سبزوار است.  

 وی اظهار داشت: حمایت از طرح‌های اشتغالزایی، احداث و مرمت منازل محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند و حمایت از بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی برخی از دستاوردهای بسیج سازندگی در شهرستان سبزوار طی سال جاری بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: در قالب فعالیت این گروه‌های جهادی اقدامات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشت و درمان در مناطق محروم حاشیه شهر و نیز مناطق عشایری و روستایی محروم بخش روداب سبزوار صورت گرفته است.

سرهنگ موحدنیا افزود: همچنین با هدف اشتغالزایی، کارآفرینی و محرومیت‌زدایی افزون بر ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای اجرا یا توسعه طرح‌های خیاطی، پرورش طیور و زنبور عسل، تولید کلوچه و شیرینی خانگی به بسیجیان پرداخت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.