کد خبر : 30866
دیدگاه‌ها برای ۳۲ هزار ماموریت اورژانسی در غرب خراسان رضوی انجام شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 14:29
-

۳۲ هزار ماموریت اورژانسی در غرب خراسان رضوی انجام شد

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در راستای ارائه خدمات به بیماران و مصدومان حوادث، این نهاد ۳۲ هزار ماموریت را در سال گذشته به انجام رسانده است. دکتر عباس کافی افزود: از این تعداد ماموریت ۲۲ هزار و ۹۸۳ مورد ماموریت‌های درون شهری و ۹ هزار و ۷۱

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در راستای ارائه خدمات به بیماران و مصدومان حوادث، این نهاد ۳۲ هزار ماموریت را در سال گذشته به انجام رسانده است.

دکتر عباس کافی افزود: از این تعداد ماموریت ۲۲ هزار و ۹۸۳ مورد ماموریت‌های درون شهری و ۹ هزار و ۷۱ مورد ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین پنج هزار ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۲۶ هزار و ۷۰۰ مورد مرتبط با حوادث غیرترافیکی و اورژانسی داخلی بوده است.

دکتر کافی افزود: در مجموع این ماموریت‌ها بیش از ۳۴ هزار و ۷۰۹ بیمار و مصدوم به وسیله ناوگان زمینی اورژانس به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار منتقل شده‌اند.

وی افزود: همچنین تیم عملیاتی اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی در طول سال گذشته ۶۹ سورتی پرواز داشته است که در آن ۸۹ مصدوم حوادث ترافیکی و بیماران اورژانسی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دکتر کافی گفت: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی غرب خراسان رضوی، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

وی افزود: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به حادثه دیدگان انواع حوادث و سوانح احتمالی در ایام تعطیلات نوروزی نیز، ستاد بحران اورژانس در مرکز کنترل و فرماندهی عملیات بحران این مرکز تشکیل شده است.

کافی تصریح کرد: سازمان اورژانس ۱۱۵ با مشارکت ۳۰۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی در راستای امدادرسانی به مصدومان و بیماران در ۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس در طرح نوروزی شرکت دارد.

وی ادامه داد: نیروهای امدادرسان سبزوار با استفاده از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ ایستگاه سلامت در تمام مدت اجرای طرح یاد شده در آماده‌باش کامل قرار خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.