کد خبر : 30918
دیدگاه‌ها برای ۳۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 12:59
-

۳۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند

 رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ۳۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۹۶ نفر آنان بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان تحت درمان قرار دارند. دکتر محمد پهلوان افزود: همچنین در حال

 رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ۳۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۹۶ نفر آنان بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان تحت درمان قرار دارند.

دکتر محمد پهلوان افزود: همچنین در حال حاضر حدود ۲۵۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که ۷۲ نفر آنان بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این دانشگاه تحت درمان قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه حدود ۱۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد  ۱۰۰ نفر در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند که این دانشگاه علاوه بر کلان‌شهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین روزانه حدود ۱۵۰ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به پزشکان مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۱۴۸ هزار و ۷۸۹ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۳۹ هزار و ۹۷۱ تن رسیده است.

همچنین تاکنون ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۵۲۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.