کد خبر : 30552
دیدگاه‌ها برای ۴۴ خانوار زیر پوشش کمیته امداد شِشتَمَد خراسان رضوی خانه‌دار شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 9:29
-

۴۴ خانوار زیر پوشش کمیته امداد شِشتَمَد خراسان رضوی خانه‌دار شدند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۴۴ خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی در این شهرستان خراسان رضوی با کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی خانه‌دار شدند. ابراهیم خطیب افزود: هزینه ساخت و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی و شهری کمیته امداد از محل کمک‌های بلاعوض این نهاد، تسهیلات بنیاد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۴۴ خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی در این شهرستان خراسان رضوی با کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی خانه‌دار شدند.

ابراهیم خطیب افزود: هزینه ساخت و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی و شهری کمیته امداد از محل کمک‌های بلاعوض این نهاد، تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت افراد نیکوکار تامین شده است.  

وی اظهار داشت: علاوه بر ساخت و تکمیل ۴۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ششتمد، ۱۵۶ واحد مسکونی نیز بهسازی شد که در مجموع ۱۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات این نهاد برای این واحدها هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد گفت: علاوه بر فعالیت‌های این نهاد درحوزه مسکن، از ابتدای امسال ۱۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به ۳۳۰ طرح در این شهرستان پرداخت شده است.

خطیب افزود: عمده این تسهیلات با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده‌های زیر پوشش در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، طیور و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

ششتمد که پیشتر از بخش‌های تابعه شهرستان سبزوار بود، اردیبهشت امسال به شهرستان ارتقا یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.