کد خبر : 30580
دیدگاه‌ها برای ۵۶۸ میلیارد ریال در طرح‌های دهه فجر شهرستان جوین سرمایه‌گذاری شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 14:23
-

۵۶۸ میلیارد ریال در طرح‌های دهه فجر شهرستان جوین سرمایه‌گذاری شده است

سرمایه‌گذاری ۵۶۸ میلیارد ریال در طرح‌های دهه فجر شهرستان جوین

فرماندار جوین در استان خراسان رضوی گفت: ۵۶۸ میلیارد ریال برای ۴۶ طرح‌ به ثمر نشسته دهه مبارک فجر این شهرستان در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و صنعتی و کشاورزی سرمایه‌گذاری شده است.

علی سامقانی افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف جهاد کشاورزی، کمیته امداد، بهزیستی، دهیاری‌، مخابرات و خدمات شهری و روستایی جوین به بهره برداری رسیده‌اند. 

وی ادامه داد:همزمان با این ایام، عملیات اجرایی یک طرح بزرگ آبیاری تحت فشار با مساحت ۳۵۲ هکتار با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغار شد.

شهرستان جوین با بهره‌مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی به شمار می‌رود. کارخانه پارس فولاد سبزوار مستقر در جوین یکی از طرح‌های بزرگ فولادی کشور است که سالانه افزون بر ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید می‌کند.

شهرستان جوین همچنین قطب تولید چغندر قند در خراسان رضوی است و در سال‌های گذشته با تولید ۴۰۰ هزار تن چغندر قند رتبه نخست کشور را در این زمینه کسب کرده بود. کارخانه قند جوین با مصرف روزانه پنج هزار تن چغندر یکی از بزرگترین کارخانه‌های مصرف کننده چغندر قند کشور است که شکر سفید درجه یک با کیفیت مطلوب و نشان استاندارد به بازار عرضه می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.