کد خبر : 31011
دیدگاه‌ها برای ۵۸۰ هزار متر مربع از عرصه‌های منابع طبیعی سبزوار رفع تصرف شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 12:26
-

۵۸۰ هزار متر مربع از عرصه‌های منابع طبیعی سبزوار رفع تصرف شد

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: ۵۸۰ هزار متر مربع از عرصه‌های منابع طبیعی سبزوار که به طور غیرمجاز تصرف شده بود با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان طی یک سال گدشته رفع تصرف شده است. عباسعلی کیانی فرد افزود: خلع ید این اراضی طبیعی در قالب ۴۷ پرونده و

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: ۵۸۰ هزار متر مربع از عرصه‌های منابع طبیعی سبزوار که به طور غیرمجاز تصرف شده بود با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان طی یک سال گدشته رفع تصرف شده است.

عباسعلی کیانی فرد افزود: خلع ید این اراضی طبیعی در قالب ۴۷ پرونده و با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی انجام شده است.

وی ادامه داد: تخریب و تصرف عدوانی، چرای غیر مجاز دام، تخلفات عرصه ها و قطع تاغزارها بیشترین موارد تصرف اراضی ملی در سبزوار بوده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: در تعطیلات نوروزی نیز به منظور مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق شهری و روستایی و تغییر کاربری اراضی، گشت زنی شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور یگان‌های حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و فرمانده انتظامی وشهرداری انجام می‌شود.

کیانی فردد افزود: سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت به صورت شبانه روزی فعال است و مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی از طریق این سامانه اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.