کد خبر : 2644
دیدگاه‌ها برای ۶۵کیلومتر از آزادراه حرم تا حرم آسفالت می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 13:03
-

۶۵کیلومتر از آزادراه حرم تا حرم آسفالت می شود

سبزواریان.کام: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۵کیلومتر از قطعه آزادراه حرم تا حرم در محور سبزوار آسفالت خواهد شد. محمدرضا محسنی ثانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که این قطعه از آزادراه حرم تا حرم توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) آماده سازی شده و تا مرحله آسفالت پیش رفته است،

haram-ta-haramسبزواریان.کام: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۵کیلومتر از قطعه آزادراه حرم تا حرم در محور سبزوار آسفالت خواهد شد.

محمدرضا محسنی ثانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که این قطعه از آزادراه حرم تا حرم توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) آماده سازی شده و تا مرحله آسفالت پیش رفته است، اظهار کرد: این قطعه تنها قطعه از آزادراه حرم تا حرم است که در سطح استان خراسان رضوی اجرا شده است. وی با بیان این که این پروژه در محور سبزوار به نیشابور اجرایی شده است، ادامه داد: میلیاردها تومان برای آماده سازی آن هزینه شده است که با بررسی انجام گرفته در صورت تخصیص اعتبارات عملیات آسفالت در این قطعه اجرا و سپس قطعات بعدی آماده سازی خواهد شد.

وی به موضوع قطار سریع السیر تهران – مشهد نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه از طریق فاینانس چین و درآمد فروش نفت به کره ای ها تأمین اعتبار می شود که دارای پنج ایستگاه است و با سرعت ۳۰۰کیلومتر در ساعت می تواند مسیر تهران به مشهد را طی کند که یکی از ایستگاه های این قطار در سبزوار واقع خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با بیان این که راه آهن همواره از مهم ترین مطالبات مردم این منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: این پروژه با زحمت بسیار زیادی به تصویب رسید و ردیف اعتباری نیز گرفت که قرار بود امسال صدای سوت آن در این منطقه به گوش برسد که متأسفانه به دلیل بروز مشکلات در اختصاص اعتبارات وعده دولت دهم در این زمینه محقق نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.