کد خبر : 1912
دیدگاه‌ها برای یک میلیارد تومان برای تامین آب و خرید علوفه دامداران استان اختصاص یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 17:59
-

یک میلیارد تومان برای تامین آب و خرید علوفه دامداران استان اختصاص یافت

سبزواریان.کام: رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی از اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تامین آب و خرید علوفه دامداران سطح استان توسط دولت خبرداد. محمدرضا محسنی ثانی در گفت وگو با خراسان، با بیان این که دولت اعتباری حدود ۵ میلیارد تومان برای تامین آب و خرید علوفه برای کشاورزان استان های آسیب

mohseni-02سبزواریان.کام: رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی از اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تامین آب و خرید علوفه دامداران سطح استان توسط دولت خبرداد.

محمدرضا محسنی ثانی در گفت وگو با خراسان، با بیان این که دولت اعتباری حدود ۵ میلیارد تومان برای تامین آب و خرید علوفه برای کشاورزان استان های آسیب پذیر در برابر خشکسالی اختصاص داده است افزود: سهم استان خراسان رضوی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. وی با بیان این که بسیاری از محصولات کشاورزی و دامداری در استان در معرض خطر نابودی قرار دارند تصریح کرد:خوشبختانه طرح هایی برای انجام کارهای زیربنایی در زمینه حفظ محصولات کشاورزی و دام ها در حال اجراست، اما هم اکنون وضعیت کشاورزان و دامداران در استان نیازمند اجرای طرح های عملیاتی و اجرایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.