کد خبر : 30678
دیدگاه‌ها برای ۶۶ هزار کودک ۵ تا ۱۱ ساله در خراسان رضوی واکسن کرونا دریافت کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 17:29
-

۶۶ هزار کودک ۵ تا ۱۱ ساله در خراسان رضوی واکسن کرونا دریافت کردند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۶۶ هزار کودک ۵ تا ۱۱ ساله برابر با بیش از ۹ درصد جمعیت هدف زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی نسبت به کرونا واکسینه شدند.  دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نقل از دکتر محمدعلی کیانی در نشست فوق العاده قرارگاه مدیریت کرونا این دانشگاه گزارش

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۶۶ هزار کودک ۵ تا ۱۱ ساله برابر با بیش از ۹ درصد جمعیت هدف زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی نسبت به کرونا واکسینه شدند.

 دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نقل از دکتر محمدعلی کیانی در نشست فوق العاده قرارگاه مدیریت کرونا این دانشگاه گزارش داد: در حال حاضر تمامی پایگاه‌های واکسیناسیون سطح استان برای واکسیناسیون کودکان فعال است و والدین می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین مرکز، نسبت به دریافت واکسن فرزند خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه در موج ششم کرونا، تعداد کودکان مبتلا به سویه اومیکرون بیشتر از موج‌های قبلی است از عموم مردم خواست نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: کودکان علاوه بر امکان ابتلا به کرونا، می‌توانند این ویروس را به سایر اعضای خانواده به ویژه سالمندان نیز انتقال دهند، بنابراین برای افزایش ایمنی جامعه و کاهش خطرات ناشی از موج ششم کرونا، علاوه بر رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، انجام واکسیناسیون از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دکتر کیانی خاطر نشان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک نقش مهمی در جلوگیری از ابتلا و یا انتقال ویروس کرونا دارد، بدین دلیل توصیه می‌شود در اماکن عمومی شلوغ از دو ماسک استفاده شود.

به گفته وی، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و حضور بیشتر مردم در مراکز خرید، نظارت و کنترل بیشتر نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی اصناف مورد تاکید است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.