کد خبر : 13367
دیدگاه‌ها برای شعله‌هاى آتش حسادت در فضاى سایبرى زبانه کشید بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 14:56
-

شعله‌هاى آتش حسادت در فضاى سایبرى زبانه کشید

سبزواریان: فرمانده انتظامى شهرستان سبزوار از شناسایى و دستگیرى عامل مزاحمت‌هاى زن جوان در فضاى سایبرى خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ سیدمحمد هاشمى در تشریح خبر اظهار کرد: خانمى با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان سبزوار مراجعه و درخواست رسیدگى به شکایت خود را داشت. وی

سبزواریان: فرمانده انتظامى شهرستان سبزوار از شناسایى و دستگیرى عامل مزاحمت‌هاى زن جوان در فضاى سایبرى خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ سیدمحمد هاشمى در تشریح خبر اظهار کرد: خانمى با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان سبزوار مراجعه و درخواست رسیدگى به شکایت خود را داشت.

وی افزود: شاکیه در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا گفت، مدتى است روى یکی از شبکه‌های اجتماعى متاسفانه مطالب غیر اخلاقى و مستهجنى از سوى فرد ناشناس ارسال مى‌گردد که موجب بدبینى همسرم نسبت به من شده است و تقاضاى رسیدگى و شناخت هویت اصلى متهم را دارم.

سرهنگ هاشمى ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکیه کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و طى مدت ۲۴ ساعت متهمى در این رابطه شناسایى و با هماهنگى قضایى دستگیر و به مکان پلیس فتا منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم که زنى ۳۶ ساله و از اقوام دور شاکیه از کار درآمد انگیزه خود را از دشمنى و ارسال مطالب غیر اخلاقى و مستهجن در قالب فردى ناشناس انتقام جویى و کینه قدیمى ذکر نمود و اعتراف کرد، همسرش در گذشته خواستگار شاکیه بوده و در گروه خانوادگى شبکه اجتماعی با دیدن پروفایل وى در ابتدا با بهانه جویى دعوا راه انداخته و سپس براى خدشه وارد نمودن به شخصیت وى مطالب غیر اخلاقى را براى وى ارسال نموده است.

سرهنگ هاشمى ادامه داد: متهم این پرونده به همراه مستندات لازم جهت سیر مراحل قضایى به دادسرا اعزام شد.

این مقام انتظامى تصریح کرد: هر گونه مزاحمت و ارسال مطالب غیر اخلاقى مطابق قانون جرایم رایانه اى جرم بوده و با مجرم مطابق قانون جرایم رایانه اى برخورد قانونى مناسب صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.