کد خبر : 22102
دیدگاه‌ها برای ۴۱۰ قلیان از چایخانه‌های متخلف سبزوار جمع‌آوری شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 14:56
-

۴۱۰ قلیان از چایخانه‌های متخلف سبزوار جمع‌آوری شد

ایرنا ۴۱۰ قلیان از ۱۹ باغسرا و چایخانه متخلف در سبزوار در قالب طرحی ضربتی جمع‌آوری شد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: در این طرح با تلاش بازرسان بهداشت محیط و نیروی انتظامی ۴۱۰ قلیان از چایخانه‌ها و باغسراهای سطح شهر جمع‌آوری و تعداد ۱۹ باغسرا و چایخانه متخلف به

ایرنا

۴۱۰ قلیان از ۱۹ باغسرا و چایخانه متخلف در سبزوار در قالب طرحی ضربتی جمع‌آوری شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: در این طرح با تلاش بازرسان بهداشت محیط و نیروی انتظامی ۴۱۰ قلیان از چایخانه‌ها و باغسراهای سطح شهر جمع‌آوری و تعداد ۱۹ باغسرا و چایخانه متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

فاطمه نوده افزود: بر اساس آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی عرضه و استعمال هرگونه ماده دخانی در اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، چایخانه، قهوه‌خانه و رستوران ممنوع است.

وی مصرف قلیان را زمینه‌ساز گرایش جوانان به مواد مخدر و اعتیاد دانست و تصریح کرد: امروز رشد مصرف دخانیات بین نوجوان و جوانان علاوه بر تهدید سلامت زمینه بروز اعتیاد آن‌ها را فراهم می‌کند.

بیش از ۲۰ گروه بازرسی اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی وظیفه نظارت بر اماکن عرضه و توزیع مواد غذایی و اقامتی در سبزوار را بر عهده دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.