کد خبر : 11103
دیدگاه‌ها برای آتش نشانان سبزوار بدون اطلاع پایش شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آذر 1394 - 22:11
-

آتش نشانان سبزوار بدون اطلاع پایش شدند

سبزواریان: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: حفظ سلامتی و آمادگی جسمانی در آتش نشانی امری بسیار جدی است، سازمان این اصل را در اولویت اهداف خود قرار داده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد با بیان اینکه لازمه حرفه آتش نشانی به کار بردن علم

atashneshani-test01سبزواریان: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: حفظ سلامتی و آمادگی جسمانی در آتش نشانی امری بسیار جدی است، سازمان این اصل را در اولویت اهداف خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد با بیان اینکه لازمه حرفه آتش نشانی به کار بردن علم و دانش واسطه داشتن بدنی سالم و ورزیده است، افزود: داشتن دانش کافی، بدن سالم و آماده به آتش نشان این امکان را می دهد که علاوه بر انجام درست وظیفه نجات شهروندان به خطر افتاده، در مواقع حساس خود را نیز از حادثه نجات دهد.

وی اظهار داشت: سازمان آتش نشانی جهت حفظ سلامتی و آمادگی جسمانی پرسنل خود اقدام به تشکیل پرونده پزشکی برای کلیه کارکنان خود کرد تا پس از انجام برخی تست های پزشکی، تست آمادگی جسمانی از پرسنل عملیاتی و اداری این سازمان انجام شود.

او اضافه کرد: این تست با همکاری جمعیت هلال احمر سبزوار با در اختیار دادن سالن ورزشی، به مدت سه روز با آیتم های بارفیکس، دراز نشست، پرش جفت و دو های ۴*۹ و ۵۴۰ متر برگزار و نفرات برتر رده های سنی مختلف مشخص شدند.

احمدی راد تصریح کرد: در سند چشم انداز اهداف سازمان که قبلا آن را پیش بینی کرده ایم، حفظ سلامت و آمادگی جسمانی پرسنل جهت خدمت رسانی بهتر آتش نشانان به شهروندان از جایگاهی ویژه ای برخوردار است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: این دوره بدون اعلام قبلی برگزار شد تا میزان آمادگی جسمانی آتش نشانان سبزوار مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی گفت: این تست ها در دوره های بعدی با جدیت بیشتر و در فواصل زمانی مشخص انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.