کد خبر : 9951
دیدگاه‌ها برای آتش نشانی سبزوار نایب قهرمان مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 11:01
-

آتش نشانی سبزوار نایب قهرمان مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور

سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم نجات در ارتفاع آتش نشانی سبزوار در پنجمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد با اعلام این خبر گفت: آمادگی جسمانی را می توان

125-mosabeghat-01سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم نجات در ارتفاع آتش نشانی سبزوار در پنجمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد با اعلام این خبر گفت: آمادگی جسمانی را می توان یکی از ابزارهای مهم در عملیات دانست در همین راستا سازمان با اجرای مسابقات ورزشی و شرکت در المپیادهای مختلف ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط ورزشی در جمع آتش نشانان دیگر شهرها، زمینه ایجاد رقابت سالم ورزشی را فراهم نموده است.

وی در ادامه به توضیحاتی در خصوص پنجمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور پرداخت و بیان کرد: در این دوره از مسابقات که به میزبانی شهر قزوین برگزار شد، ۲۲ تیم از مراکز استان به همراه تیم های سبزوار و نیشابور در سه رشته سنگ نوردی، تخلیه اضطراری و صعود از طناب با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او اظهار داشت: در این دوره از مسابقات آتش نشانان سبزوار در رشته تخلیه اضطراری شرکت کردند که خوشبختانه توانستند ضمن دفاع از عنوان نایب قهرمانی دوره گذشته خود در این مسابقات، این عنوان را برای بار دوم در رشته تخلیه اضطراری از آن خود کنند.
احمدی راد تصریح کرد: تیم نجات در ارتفاع آتش نشانی سبزوار با ترکیب آتش نشانان بهزاد شکیبایی، هادی سخایی، محمد نجم، امیر صفوی، محسن فیروز فر، محسن میرچولی به سرپرستی علیرضا بقایی در این مسابقت حضور یافت که تنها با ۳ ثانیه اختلاف نسبت به تیم نخست به مقام دوم رسید.

وی با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور پس از ۳ سال وقفه در قزوین برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم آتش نشانی سبزوار که ماه ها برای حضور در این مسابقات تمرینات مستمری داشت در این رشته نایب قهرمان شد و تیم های قزوین و اصفهان به ترتیب اول و سوم شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: در رشته سنگ نوردی نیز تیم های نیشابور، قزوین و در رشته صعود از طناب هم تیم های اصفهان، نیشابور و شیراز موفق شدند عناوین برتر را از آن خود کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.