کد خبر : 12548
دیدگاه‌ها برای آخرین خبر از محل تدفین پدر شعر انقلاب در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 - 18:02
-

آخرین خبر از محل تدفین پدر شعر انقلاب در سبزوار

سبزواریان: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار درباره آخرین وضعیت تدفین استاد حمید سبزواری در سبزوار با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی در این مورد به جلسه عصر امروز موکول شد، گفت: در حال حاضر از اماکن احتمالی برای تدفین این شاعر انقلاب بازدید می‌کنیم. علیرضا رادمان، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با

hamid-sabzevari01سبزواریان: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار درباره آخرین وضعیت تدفین استاد حمید سبزواری در سبزوار با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی در این مورد به جلسه عصر امروز موکول شد، گفت: در حال حاضر از اماکن احتمالی برای تدفین این شاعر انقلاب بازدید می‌کنیم.

علیرضا رادمان، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه با توجه به آخرین جلساتی که امروز صبح با فرزند استاد حمید سبزواری و مسئولان شهرستان در فرمانداری و شورای شهر داشتیم تصمیم‌گیری نهایی به جلسه عصر امروز، ساعت ۱۸ موکول شد.

وی تصریح کرد: در حال بازدید اماکن احتمالی برای تدفین این شاعر انقلاب هستیم ولی به احتمال زیاد وی در آرامگاه قدیمی شهرستان در جنب پارک بهمن واقع در حاشیه اتوبان سبزوار به مشهد دفن خواهد شد.

مسئول کانون مساجد سبزوار ابراز کرد: فعلا به دلیل مشکلات دسترسی به منزل پدر شعر انقلاب در سبزوار و عدم دسترسی راحت مردم برای زیارت، تدفین استاد در خانه وی منتفی است، مگر اینکه اتفاق تازه‌ای در جلسه عصر امروز رخ دهد.

رادمان همچنین با اظهار اینکه مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به احتمال زیاد تشییع شاعر انقلاب فردا در تهران خواهد بود، اظهار کرد: بعد از بدرقه مردم تهران این شاعر انقلابی احتمالا دوشنبه یا سه‌شنبه در سبزوار تدفین خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.