کد خبر : 3022
دیدگاه‌ها برای آغاز به کار یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 18:40
-

آغاز به کار یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در خراسان رضوی

سبزواریان.کام: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی خراسان رضوی به منظور جلوگیری از تغییر کاربری اراضی در شهرستان طرقبه شاندیز آغاز به کار کرد. به گزارش خبرگزاری آریا، مجتبی مزروعی در این رابطه اظهار داشت:سیاست جهاد کشاورزی حفظ و گسترش باغ ها و فضای سبز است. وی ضمن تاکید

keshavarzi01سبزواریان.کام: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی خراسان رضوی به منظور جلوگیری از تغییر کاربری اراضی در شهرستان طرقبه شاندیز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا، مجتبی مزروعی در این رابطه اظهار داشت:سیاست جهاد کشاورزی حفظ و گسترش باغ ها و فضای سبز است.

وی ضمن تاکید بر سیاست های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی و جلوگیری از تفکیک و تغییر کاربری باغها در سطح خراسان رضوی ، افزود : گروه حفاظت از اراضی در ۵ شهرستان استان از جمله مشهد، طرقبه شاندیز، چناران، نیشابور و سبزوار همزمان شروع به کار کرد.

مزروعی ادامه داد: روزانه در کل استان ،هر گروه حفاظت ۸ هزار و ۷۰۰ هکتار از باغ ها و اراضی شهرستان های مربوط به خود را کنترل و نظارت می کند.
وی اضافه کرد:مبلغ کل قرارداد تنظیمی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و به مدت ۸ ماه است و در این راستا ۸ اکیپ در طرقبه شاندیز کار خود را از امروز آغاز کردند.

اجرای عملیات تبصره ۲ ماده ۱۰، قلع بناهای غیرمجاز در کاربری های کشاورزی و باغ ها، تکمیل فرم های کارشناسی مربوطه، گشت زنی، جلوگیری و پیشگیری از تخریب اراضی و صدور اخطاریه از وظایف یگانهای حفاظت از اراضی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.