کد خبر : 5590
دیدگاه‌ها برای آغاز طرح ” نجات درختان ” در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 9:49
-

آغاز طرح ” نجات درختان ” در سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از آغاز طرح ” نجات درختان ” در سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان اینکه سازمان پارک ها جهت بهبود فضای سبز شهری، طرح ” نجات درختان” را در دستور کار قرار داده است، افزود: بسیاری از درختان

tree-gallery-tسبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از آغاز طرح ” نجات درختان ” در سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان اینکه سازمان پارک ها جهت بهبود فضای سبز شهری، طرح ” نجات درختان” را در دستور کار قرار داده است، افزود: بسیاری از درختان کهنسال خیابان های اصلی شهر مورد بی مهری قرار گرفته و به دلیل عدم برنامه ریزی در آبیاری، بسیاری از درختان در آستانه نابودی قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت: به همین دلیل در طرح نجات درختان که در نخستین مرحله از آن انتقال آب به باغچه و اطراف ریشه درختان بود لوله گذاری و نصب انشعابات آبیاری قطره ای صورت گرفته است.

بیدی تصریح کرد: این لوله گذاری به طول ۵ کیلومتر حدفاصل میادین کارگر تا میدان شهید بهشتی ، فرمانداری تا اسدآبادی و خیابان های قائم، ۲۴ متری انقلاب حدفاصل میدان نجارآباد تا شریعتی، میدان حاشیه آیلند شریعتی تا منتهی الیه آیلند ۸ بهشت و همچنین آیلند بلوار هشت بهشت و حاشیه آن به طول حدود ۱۰ کیلومتر در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار خاطر نشان کرد: با اتمام این طرح شهروندان سبزواری در آستانه سال جدید شاهد گل آرایی و کاشت درختان مقاوم در حاشیه خیابان های اصلی شهر خواهند بود.

وی در پایان از همکاری، مساعدت و صبوری شهروندان که بعضا شاهد وجود مشکلاتی در مسیر پیاده روهای اجرای طرح لوله گذاری آبیاری قطره ای هستند، تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.