کد خبر : 6451
دیدگاه‌ها برای آغاز پلاک کوبی درختان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 22:06
-

آغاز پلاک کوبی درختان سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: در راستای فاز دوم اجرای طرح نجات درختان؛ پلاک کوبی و صدور شناسنامه درختان سبزوار آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی افزود: سازمان پارک ها در راستای حفظ، حراست و نگهداری از درختان سطح شهر اقدام به پلاک کوبی و

pelak-kobi-derakhtan-01سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: در راستای فاز دوم اجرای طرح نجات درختان؛ پلاک کوبی و صدور شناسنامه درختان سبزوار آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی افزود: سازمان پارک ها در راستای حفظ، حراست و نگهداری از درختان سطح شهر اقدام به پلاک کوبی و صدور شناسنامه برای ۵ هزار درخت تا پایان سال جاری می کند.

وی با بیان اینکه در این حوزه درختان به عنوان ریه های شهر حفظ و نگهداری و سایر مراتب حقوقی آنها از طریق سازمان پیگیری خواهد شد، اظهار داشت: اجرای فاز نخست طرح نجات درختان در خصوص تجهیز حدود ۱۲ کیلومتر از خیابان های اصلی شهر به سیستم آبیاری قطره ای و فاز دوم به پلاک کوبی و صدور شناسنامه برای درختان بود.

بیدی با اظهار اینکه این مراسم با جمعی از دانش آموزان، مسئولان و انجمن دوستداران طبیعت در خیابان چهارراه دادگستری به سمت کاشفی انجام شد، تصریح کرد: امروز با نصب نخستین پلاک بر تنه درختان حامل این پیغام هستیم که آسمان ابی و فضای سبز سهم کودکان ماست و آنها باید به جای روییدن ساختمان های بلند شاهد درختان سر به فلک کشیده باشند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار همچنین کاشت درخت و نهال در آسایشگاه سالمندان پدر، بلوک ۳ توحید شهر، شهر ک جهاد، توزیع نهال رایگان در مصلی و… را از اهم برنامه های هفته درختکاری در سبزوار بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.