دیدگاه‌ها برای آقای مظلوم! همه‌چیز سیاسی و انتخاباتی شده!نه‌فقط نقدها! بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 21:50
-

آقای مظلوم! همه‌چیز سیاسی و انتخاباتی شده!نه‌فقط نقدها!

پیشنهاد می‌دهیم ویدیوهای تبلیغاتی خودشان و یارانشان در انتخابات را بازنشر دهند تا با عملکردشان مقایسه کنیم و بفهمیم پوپولیست چه کسی بوده …

سخنان رئیس شورای شهر، این بار رنگ و بوی دیگری داشت. ضمن تشکر از صراحت لهجۀ ایشان – که در میان مسئولان فعلی به دُرّ نایابی تبدیل شده است – چند نکته را در مورد این صحبت‌ها، جهت تأمل بیان می‌کنیم:

آقای مظلوم از سرپرست شهرداری تشکر کرده‌اند و از «پروژه‌های پیش‌بینی شده» ذکر کرده‌اند که قرار است به نتیجه برسد. برای ما شهروندان بعد از گذشت دو سال از عمر شورا، هنوز مشخص نیست شهرداری سبزوار چه برنامه‌ای در چه پروژه‌هایی دارد! لطفاً یک لیست از پروژه‌های خودتان را بفرمایید تا در مورد عملکرد شهرداری‌تان در این پروژه‌ها به داوری بنشینیم.

در مورد «سخنان پوپولیستی و طلبکارانه» صحبت کرده‌اند، چه موضوع خوبی! پیشنهاد می‌دهیم ویدیوهای تبلیغاتی خودشان و یارانشان در انتخابات را بازنشر دهند تا با عملکردشان مقایسه کنیم و بفهمیم پوپولیست چه کسی بوده یا هست؟

از افرادی که به دلیل ایجاد مشکل بزرگ پروژه امیریه باید محاکمه شوند نام برده‌اند، آنان که ۷۰ میلیارد تومان اوراق گرفتند اما به‌جای هزینه در پروژه، بیشتر آن را صرف هزینه‌های جاری از جمله پرداخت حقوق کردند! خوب بسم‌الله! به دادگاه و محاکمه بکشانیدشان ببینیم چه کسی ناراحت می‌شود؟ آنان که انتقاد کرده‌اند، با اینان که شما می‌گویید یکی نیستند، پس چرا عصبانیت خود را اشتباهی خالی می‌کنید؟ بروید محاکمه کنید! اصلاً اگر تا الآن به محاکم معرفه نکرده‌اید، ظلم در حق شهروندان بوده! نه فقط در مورد ارگ امیریه که در مورد تمام پروژه‌های دیگری که نام برده‌اید، چرا تا کنون اقدامی برای پیگیری قضایی صورت نگرفته؟ شما باید پاسخ دهید نه ما! یک سؤال دیگر: همکارانتان آقایان ارغیانی و آرمین نیز در شوراهای قبل بوده‌اند، آیا آنان هم در دایره خطاب شما حضور دارند؟

رئیس شورا بعضی از پروژه‌های در حال پیگیری را نام برده‌اند: اتصال بزرگراه غدیر به جاده سبزوار – جوین، احداث میدان‌های آیت‌الله علوی، پرستار و کتاب، احداث بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به طول ۲/۲ کیلومتر و احداث معبر ۸ متری در دو طرف کال عیدگاه به طول ۷ کیلومتر برای ساماندهی کال. اولاً همین‌ها در عمل چند درصد پیشرفت داشته‌اند؟ ثانیاً، این‌قدر سطح توقع و پرواز اندیشه‌های شما پایین آمده که این‌ها را پروژه‌های بزرگ می‌دانید؟ پیشنهاد می‌دهیم همان ویدیوهای انتخاباتی خودتان را بازبینی کنید! اگر بنا به این‌ها بود که شهردار و شورای قبل حداقل کمربندی ابریشم، هشت‌بهشت و غدیر را به ثمر رسانده بودند (که از این نمونه‌ها بزرگ‌ترند) دیگر چه نیازی به آن شعارهای شما بود؟

در بحث آسفالت، جواب‌هایی فرموده‌اید که قضاوت آن را به مخاطبان وامی‌گذاریم. فقط برایمان سؤال بود که چرا دقیقاً روز بعد از انتشار مطلب، شهرداری سراغ محلۀ زینبیه رفت و تصاویر آسفالت آن، به شکل وسیع منتشر شد؟

حرف آخر اینکه: از هرچه انتقاد می‌کنید، مباحث انتخاباتی و سیاسی را وسط نیاورید که این روزها همه رنگ و بوی سیاسی و انتخاباتی گرفته‌اند! بنا به این باشد که یک نقد ساده را به این فعالیت‌ها بچسبانید، این همه رفتار و گفتار نماینده‌های فعلی، بعضی از همکارانتان در شورا یا حتی یاران انقلاب را چطور تعبیر می‌کنید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.