کد خبر : 6837
دیدگاه‌ها برای آمادگی آتش‌نشانی سبزوار برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 16:49
-

آمادگی آتش‌نشانی سبزوار برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری

سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار از آمادگی این سازمان برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی‌راد با بیان اینکه چهار ایستگاه این سازمان در قالب ۱۰ اکیپ عملیاتی برای ارائه خدمات به همشهریان در شب چهارشنبه پایان سال در حالت آماده‌باش قرار دارند، اظهار

125sabzevarسبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار از آمادگی این سازمان برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی‌راد با بیان اینکه چهار ایستگاه این سازمان در قالب ۱۰ اکیپ عملیاتی برای ارائه خدمات به همشهریان در شب چهارشنبه پایان سال در حالت آماده‌باش قرار دارند، اظهار داشت: بیش از ۶۰ نیروی خدماتی نیز از پرسنل شهرداری در کنار تیم‌های اطفاء حریق به ارائه خدمت می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار افزود: پیش‌بینی دو تانکر پشتیبان نیز صورت گرفته تا در مواقع اضطراری در کنار تیم‌های اطفاء حریق باشند.

احمدی‌راد با بیان اینکه در سال‌های اخیر میزان حوادث مربوط به چهارشنبه پایان سال کاهش خوبی داشته است، گفت: براساس آمارها ۱۱۹ حادثه در سال ۹۰ و ۷۸ حادثه در سال ۹۱ و ۳۸ حادثه نیز در سال ۹۲ در چهارشنبه پایان سال به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه فرهنگسازی در زمینه حوادث چهارشنبه پایان سال از دلایل کاهش این حوادث است، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل این کاهش‌ها هدایت افراد به خارج از شهرستان و در محیط هایی است که برای آنان پیش‌بینی شده است.

احمدی‌راد با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و آماده‌باش این سازمان در این مدت گفت: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته یک دستگاه ست نجات و یک دستگاه خودرو اطفاء حریق در حاشیه محور سبزوار ـ مشهد در وضعیت آماده‌باش خواهند بود که در صورت اعلام سازمان‌های امدادی به پشتیانی از آنان می‌پردازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.