کد خبر : 24697
دیدگاه‌ها برای ۵۲۰ بی‌سواد در سبزوار شناسایی شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 14:46
-

۵۲۰ بی‌سواد در سبزوار شناسایی شدند

ایرنا رئیس نهضت سوادآموزی سبزوار گفت: ۵۲۰ بی‌سواد مطلق ۱۰ تا ۴۹ ساله در سبزوار شناسایی شده‌اند و اقدامات لازم برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در این شهرستان تا دو سال آینده صورت گرفته است. عبدالمجید شجاع روز چهارشنبه در نشست هفته سوادآموزی افزود: بیشتر این افراد در حاشیه شهر و مناطق روستایی سکونت دارند. وی ادامه داد: از

ایرنا

رئیس نهضت سوادآموزی سبزوار گفت: ۵۲۰ بی‌سواد مطلق ۱۰ تا ۴۹ ساله در سبزوار شناسایی شده‌اند و اقدامات لازم برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در این شهرستان تا دو سال آینده صورت گرفته است.

عبدالمجید شجاع روز چهارشنبه در نشست هفته سوادآموزی افزود: بیشتر این افراد در حاشیه شهر و مناطق روستایی سکونت دارند.

وی ادامه داد: از این تعداد بی‌سواد تاکنون ۶۵ نفر آن‌ها در سامانه سوادآموزی شهرستان سبزوار جذب شده‌اند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب سایر بی‌سوادان هم صورت گرفته است.

رئیس نهضت سوادآموزی سبزوار گفت: این افراد علاوه بر کسب سواد، مهارت‌های زندگی، حقوق شهروندی و فرزندپروری را هم فرا می‌گیرند.

شجاع افزود: علاوه بر فعالیت‌های اداره نهضت سوادآموزی، یک مرکز محلی یادگیری نیز با هدف توسعه کمی و کیفی مراکز یادگیری و یاددهی در شهر سبزوار فعالیت دارد.

وی ادامه داد: نام ۳۵ آموزش‌دهنده فعال نیز در سامانه سوادآموزی این اداره ثبت است و آموزش‌دهنده‌های جذب شده در سال جاری نیز به‌زودی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.