کد خبر : 6607
دیدگاه‌ها برای آموزش و پرورش رکن اسکان زائرین علی بن موسی الرضا(ع) است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 20:41
-

آموزش و پرورش رکن اسکان زائرین علی بن موسی الرضا(ع) است

سبزواریان: معاونت پشتیبانی و توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در جلسه ی هماهنگی مدیران مدارس طرح اسکان نوروزی گفت: آموزش و پرورش رکن اسکان زائرین علی بن موسی الرضا(ع) است. حسن محرابی افزود: کمیته ی خدمات سفر تا کنون ۵جلسه در محل فرمانداری با حضور مسؤولین عالی رتبه ی شهرستان داشته است و تعداد ۹

sabedu018سبزواریان: معاونت پشتیبانی و توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در جلسه ی هماهنگی مدیران مدارس طرح اسکان نوروزی گفت: آموزش و پرورش رکن اسکان زائرین علی بن موسی الرضا(ع) است.

حسن محرابی افزود: کمیته ی خدمات سفر تا کنون ۵جلسه در محل فرمانداری با حضور مسؤولین عالی رتبه ی شهرستان داشته است و تعداد ۹ اداره از ادارات سبزوار در این خصوص با آموزش و پرورش همکاری نزدیک دارند.

وی خاطر نشان کرد: در نوروز ۹۳تعداد ۲۱هزار و پانصد نفر و در تابستان همان سال تعداد ۱۳هزار نفر در سبزوار اسکان یافتند که پیش بینی می شود این آمار با رشد ۳۰درصدی همراه باشد.

وی یادآوری کرد: تعداد ۴۰ مدرسه تحت عنوان مدارس طرح اسکان قرار گرفته اند که با سه نوع درجه ی ۱و۲و۳ رتبه بندی شده اند و قیمت ارائه ی خدمات در آن ها توسط ستاد اسکان فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش تعیین می شود.

وی تأکید کرد: آموزش و پرورش سبزوار با بسیج تمام امکانات خود آماده ی پذیرایی از زایرین عزیز علی بن موسی الرضا(ع) است.

وی با اشاره به این نکته که اسامی مدارس طرح اسکان روی سایت قرار گرفته و به صورت مستقیم رزرو می شوند ادامه داد: زایرین و مسافرین گرامی در سبزوار می توانند از طریق سایت اداره کل در مشهد نیز اسکان بگیرند.

وی گفت: تیم های بازرسی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار به صورت مستمر بر حسن اجرای کار مدارس طرح اسکان نظارت می کنند.

کارشناس مسؤول حراست نیز در این جلسه گفت: مدیران مدارس؛ در خط مقدم اسکان زایرین محترم علی بن موسی الرضا(ع) هستند.

قاسم طزری با بیان این مطلب از مدیران درخواست نمود با انجام اقدامات پیشگیرانه ای چون چک کردن سیستم دوربین های مداربسته و افزایش ضریب ایمنی از اموال بیت المال صیانت کنند.

وی خطاب به مدیران گفت: به منظور جلوگیری از سرایت آتش سوزی احتمالی؛ باید از سلامت سیتم اعلام حریق مطمئن شد.

وی یادآوری نمود: مدیران طرح اسکان در طی ایام نوروز به صورت مستمر از مدرسه ی خود بازدید داشته باشند تا در صورت بروز اشکال احتمالی بتوانند در اسرع نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

وی تأکید کرد: حضور مداوم و مستمر سرایدار در مدرسه الزامی است و در صورت لزوم با هماهنگی ستاد اسکان باید جانشین معرفی شود.

وی افزود: بدون نامه ی ستاد از پذیرش مسافر پرهیز شود.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه دکتر مرتضی بینش؛ معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار ضمن خوش آمدگویی به مدیران مدارس طرح اسکان بر تکریم زائرین ثامن الحجج(ع) تأکید کرد و ضمن ارائه ی پیشنهاداتی مبنی بر معرفی مراکز تاریخی و فرهنگی سبزوار گفت: روابط انسانی نقش مهمی در جلب رضایت مسافرین محترم نوروزی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.