کد خبر : 9105
دیدگاه‌ها برای اجرای تست مشمشه در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 19:08
-

اجرای تست مشمشه در سبزوار

سبزواریان: رییس شبکه دامپزشکی شهرستان سبزوار گفت: بیماری مشمشه یکی از بیماری های مشترک بین انسان و دام است که به عنوان بیماری مهلک اسب شناخته می شود و تنها راه تشخیص آن قبل از ایجاد علایم ظاهری ، انجام تست مالئیناسیون می باشد. دکتر ولی ا… جغتایی در گفت و گو با خبرنگار قدس

meshemesheسبزواریان: رییس شبکه دامپزشکی شهرستان سبزوار گفت: بیماری مشمشه یکی از بیماری های مشترک بین انسان و دام است که به عنوان بیماری مهلک اسب شناخته می شود و تنها راه تشخیص آن قبل از ایجاد علایم ظاهری ، انجام تست مالئیناسیون می باشد.

دکتر ولی ا… جغتایی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین افزود : شهرستان سبزوار دارای ۵ مرکز نگهداری اسب و باشگاه سوارکاری می باشد که واحد مبارزه با بیماری های مشترک این اداره، در طول سال نسب به تست کلیه اسب های موجود در این مراکز اقدام می نماید.

وی با بیان اینکه دراین راستا نیز تا کنون تعداد ۴۷ راس اسب تحت پوشش تست مشمشه قرار گرفته اند تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچگونه موردی دال بر وجود بیماری در منطقه مشاهده نشده است.

وی در عین حال در همین راستا از مسئولان اسبداری ها و مالکین اسب ها خواست که نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی – قرنطینه ای و دریافت مجوز حمل از این اداره اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.