کد خبر : 1850
دیدگاه‌ها برای اختتامیه ی کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان پسر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1393 - 10:30
-

اختتامیه ی کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان پسر سبزوار

با حضور جمعی از مسؤولان اداری آموزش و پرورش شهرستان سبزوار اختتامیه ی کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان پسر سبزوار برگزار شد. مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد با بیان این مطلب افزود: این کلاس های اوقات فراغت با تعداد ۲۲رشته و ۳۱ کلاس در این کانون برگزار شد. حسین گلباز ادامه داد:

class-faraghat-bبا حضور جمعی از مسؤولان اداری آموزش و پرورش شهرستان سبزوار اختتامیه ی کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان پسر سبزوار برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد با بیان این مطلب افزود: این کلاس های اوقات فراغت با تعداد ۲۲رشته و ۳۱ کلاس در این کانون برگزار شد.

حسین گلباز ادامه داد: این کلاس ها در رشته ها و انجمن های مختلف با تعداد حدود ۵۰۰ نفر در مقاطع مختلف طی ۴۵ روز با حضور ۱۵ مربی مجرب در محل کانون برگزار گردید.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه برگزاری این کلاس ها با استقبال خوبی از سوی دانش آموزان روبرو شد.
وی ادامه داد: مراسم اختتامیه با حضور معاونت محترم پرورشی و تربیت بدنی و دانش آموزان و خانواده های آنان در تالار کانون برگزار گردید.
مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد تصریح کرد: اجرای مراسم مختلف و اهدای جوایز به دانش آموزان منتخب و فعال کانون در رشته های مختلف در حضور ۶۰۰نفر از خانواده ها و مربیان و مسؤولین از دیگر برنامه های انجام شده در مراسم اختتامیه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.