کد خبر : 1860
دیدگاه‌ها برای اختتامیه ی کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان دختر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1393 - 20:08
-

اختتامیه ی کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان دختر سبزوار

سبزواریان.کام: اختتامیه ی کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان دختر با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سبزوار در محل کانون اندیشه برگزار شد. مدیر کانون فرهنگی تربیتی اندیشه گفت: این کلاس ها در رشته ها و انجمن های مختلف با تعداد حدود ۳۸۱ نفر در مقاطع مختلف تحصیلی طی

class-faraghatسبزواریان.کام: اختتامیه ی کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان دختر با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سبزوار در محل کانون اندیشه برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی اندیشه گفت: این کلاس ها در رشته ها و انجمن های مختلف با تعداد حدود ۳۸۱ نفر در مقاطع مختلف تحصیلی طی ۴۵روز با حضور مربیان مجرب در محل کانون اندیشه برگزار گردید.

فرشته حسین آبادی ادامه داد: کلاس های اوقات فراغت در رشته های سرمه دوزی و روبان دوزی، خمیر چینی، طراحی، نقاشی رنگ و روغن، میوه آرایی، خوش نویسی، شطرنج، ویترای، ژیمناستیک، خیاطی و زبان انگلیسی در این کانون تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه برگزاری این کلاس ها با استقبال خوبی از سوی دانش آموزان روبرو شد.

وی تصریح کرد: اجرای مراسم مختلف و اهدای جوایز به دانش آموزان منتخب و فعال کانون در رشته های مختلف با حضور خانواده ها، مربیان و مسؤولین از دیگر برنامه های انجام شده در مراسم اختتامیه بود.

وی افزود: توانمندی ها و دستاوردهای دانش آموزان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی، خانواده های دانش آموزان و با هنرنمایی در بخش های ورزش های رزمی، مکالمه ی شفاهی زبان انگلیسی، شعرخوانی و اجرای سرود در محل کانون برگزار گردید و با اهدای جوایزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.