کد خبر : 15562
دیدگاه‌ها برای اختتامیه جشنواره ملی اوسنه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1397 - 8:28
-

اختتامیه جشنواره ملی اوسنه سبزوار

جشنواره ملی اوسنه سبزوار با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش به کار خود پایان داد. مدیر آموزش و پرورش سبزوار و رییس این جشنواره گفت: این جشنواره به منظور بازشناسی اوسنه های قدیمی منطقه و با هدف هویت بخشی به فرهنگ و تاریخ گذشتگان برپا شد. حسن محرابی افزود: ۵۳۰ اثر به

جشنواره ملی اوسنه سبزوار با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش به کار خود پایان داد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار و رییس این جشنواره گفت: این جشنواره به منظور بازشناسی اوسنه های قدیمی منطقه و با هدف هویت بخشی به فرهنگ و تاریخ گذشتگان برپا شد.

حسن محرابی افزود: ۵۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی آوسنه ارسال شد که پس از گزینش داوران ۴۱ اثر برگزیده شد و در مرحله سوم گزینش ۱۶ اثر دانش آموزی و ۳ اثر فرهنگی بعنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش نیز در این جشنواره گفت: برگزاری این جشنواره فرصت خوبی است برای ترویج قصه و قصه خوانی در بین دانش اموزان و رشد همه جانبه شخصیت انان که یکی از برنامه های طرح تحول اموزش و پرورش می باشد.

رضوان حکیم زاده از اجرای تکالیف مهارت پرور یا مشق زندگی جایگزین مشق شب دانش آموزان در سه پایه اول دوره ابتدایی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این طرح با هدف مهارت پروری در کلاس هایی که تراکم بین ۱۶ تا ۲۵ دانش آموز است، اجرا می شود.

وی گفت: در این طرح دانش آموزان به جای آنکه کتابها را به منزل ببرند ، تکالیف روزانه شامل رونویسی، حل تکلیف و تمرین را در مدرسه وبا کمک و نظارت معلمان انجام می دهند.

حکیم زاده افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۱۰ تا ۲۰ درصد آموزش در اختیار مدرسه قرار می گیرد و حرکت به سمت مدرسه محوری اقدام موثری برای تمرین و پرورش مهارت های زندگی دانش آموزان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.