کد خبر : 19762
دیدگاه‌ها برای اختصاص ردیف بودجه ملی برای جاده سبزوار_خوشاب_ قوچان بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 - 23:29
-

اختصاص ردیف بودجه ملی برای جاده سبزوار_خوشاب_ قوچان

باشگاه خبرنگاران جوان رئیس شورای شهرستان خوشاب گفت: با پیگیری‌های مستمر، ردیف بودجه ملی برای دو بانده شدن جاده سبزوار_خوشاب_ قوچان اختصاص یافت. محمود حیدری رئیس شورای شهرستان خوشاب گفت: در دوسال اخیر با پیگیری‌های آقای سبحانی فر نماینده محترم مردم در مجلس، فرمانداری و نیز شورای شهرستان امسال از ردیف ملی، امام قلی-باجگیران-قوچان-سبزوار-بردسکن-بجستان، جاده خوشاب

باشگاه خبرنگاران جوان
رئیس شورای شهرستان خوشاب گفت: با پیگیری‌های مستمر، ردیف بودجه ملی برای دو بانده شدن جاده سبزوار_خوشاب_ قوچان اختصاص یافت.

محمود حیدری رئیس شورای شهرستان خوشاب گفت: در دوسال اخیر با پیگیری‌های آقای سبحانی فر نماینده محترم مردم در مجلس، فرمانداری و نیز شورای شهرستان امسال از ردیف ملی، امام قلی-باجگیران-قوچان-سبزوار-بردسکن-بجستان، جاده خوشاب سبزوار و خوشاب قوچان دوبانده می‌شود.
وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی اختصاص اعتبار برای دوبانده شدن ۱۸ کیلومتر از جاده خوشاب سبزوار تصویب شد، که با تخصیص این اعتبار در تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۸ عملیات اجرایی با حضور دکتر خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی آغاز شد.
رئیس شورای شهرستان خوشاب گفت: قطعا با اجرای این طرح دیگر شاهد حوادث ناگوار جانی نخواهیم بود و نیز احتمال کوتاه‌تر شدن مسیر هم هست.
حیدری افزود: همچنین با توجه به تاکیدات استانداری خراسان رضوی و نیز آسایش شهروندان، مبنی بر استقرار ادارات، قرار شده است که ادارات صنعت و معدن تجارت “صمت”، کار و رفاه اجتماعی، دارایی، پست و ثبت احوال در شهرستان مستقر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.